Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under september 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 15 september 2013 22:24

Ibland undrar jag faktiskt om hela världen är emot mig... Just mig enbart mig jag får all skit, det är jag som ska bara stark, det är jag som ska lösa allt, allt "ont" händer mig & även fast jag gör mitt bästa hela tiden så är det inte bra ändå... Jag blir så fruktansvärt arg vad har jag gjort för att förtjäna alla dessa jävla problem?!
Nu tänker ni varför gnäller hon om sin fot så mycket? Alltså nej det är inte min fot jag gnäller över utan det är allt just nu.
"But I try to make a smile in every situiration I can."

Jag vet att jag är stark nog för allt som försöker hindra mej men det tar ju på krafterna att visa att man är stark, you can't be strong to long.

Sometimes I just want to run away to wonderland.


/ Elin L.A

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards