Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin Lundgren Anderberg - 30 mars 2014 09:18

Igår var jag och firade min bror for han fyller år, han jobbar på en gård där dom har massa underbara kor, så dom klappade jag hela tiden & det var typ så min dag såg ut, förutom när jag kom hem.
Då packade jag om sen direkt hem till Emma vi kollade på film och åt massa gott!

Idag ska jag ut och gå med hunden Bamse, som jag gör varje söndag! Sen ska Emma klippa mitt hår och kanske mina kusiner skulle komma men det är inte säkert!

Sedan ska jag åka upp till min lilla goding och bara mysa! x

Hoppas ni alla får en bra söndag!

Av Elin Lundgren Anderberg - 28 mars 2014 23:45

Be superhuman?

Av Elin Lundgren Anderberg - 27 mars 2014 17:55

Igår gymade jag och Emma i 2 & en halv timme, shut vad träningsvärk jag har idag!
Jag kom hem vid halv 22, åt mat, duschade, byte om och pluggade matte :O

- Somnade som en gris.-

Nu ska jag åka upp till stallet och rida någon timme i det underbara vädret!!

Hoppas ni alla har haft en bra torsdag :]

Av Elin Lundgren Anderberg - 26 mars 2014 06:09

Feelings in black & white.

Av Elin Lundgren Anderberg - 24 mars 2014 20:52

Min måndag har varit per-fect.

Emma sov hos mig inatt och det ska hon göra inatt också, sen var jag i skolan of course, sen åkte jag och Emma till gymmet efter skolan och tränade skiten ur oss.
Och sedan åkte vi till stallet.
Men nu pluggar vi men snart ska vi byta lakarn och ställa till med lite gott!

Imorgon har vi sovmorgon så det är bli sköööööönt. x

Av Elin Lundgren Anderberg - 24 mars 2014 12:49

Helgen i bilder.
Min underbara kusin har spenderat hela helgen med mig och vi har lika kul som vanligt! :D

Varit på kalas, hundvakt,barnvakt och har sätt de små lamungarna i stallet.

Av Elin Lundgren Anderberg - 21 mars 2014 00:08

Skolan var lite seg idag, definitivt matten den var j*vligt seg..
Slutade 4, kom hem, åkte direkt till stallet red och fixade i typ 2 timmar & hade mys med pollen!
Sedan gick jag & min bror till gymmet, shit och hej träningsvärk! :D

- Älskar att ha träningsvärk, för då vet man att man har jobbat utöver det vanliga!.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 19 mars 2014 21:32

Nu är det ju bara typ ett år kvar, sen får jag tatuera mig!!!
OMG så himla taggad, har vetat vad jag velat tatuera mig i snart 4 år.

Jag tänker inte lägga ut exakta bild på den, för jag vill att det ska vara unik just för mig och ingen annan ska kunna härma precis, men här kommer lite olika som är i samma stil typ. :)

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards