Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under december 2016

Av Elin Lundgren Anderberg - 27 december 2016 21:34


Nu är julen över.

 

Shit jag har varit överallt iår, känns skönt att jag har nästan kunnat fira med alla nära & kära men en sak jag inte kan förstå... Vad har jag gjort för att förtjäna så fina julklappar?

 

Jag tackar alla innerligt, allt ska användas med kärlek och omsorg<3

 

 


 

 

                                                     

/Elin .L.A.

 

 

 


Av Elin Lundgren Anderberg - 21 december 2016 08:02


Förskollärare.

 

Nu ser jag till och med ut som en förskollärare, jag fick en tröja av min mor i söndags den var beställd frå wish och det är ju alltid lita knasigt med storlekarna där.. & inte inst vet man inte i vilken kvalite man får grejerna i, oftast stämmer det ju inte alls om vad man ser på deras hemsida.. Men denna gången passa det mig perferkt när mamma egentligen beställde till sig själv haha, så kan det bli ibland.

 

( Bilder kommer senare, har dem på mobilen och min dator vill inte sammarbeta)

 

/ Elin .L.A.

Av Elin Lundgren Anderberg - 19 december 2016 12:24


Tidiga julklappar.

 

Eftersom jag har en delad släkt så måste vi fira jul på lite olika dagar mer än bara julafton, så i torsdags förra veckan firade jag & min bästa vän Emma lite jul, sen igår kom min morbror och Margit med lite julklappar till mig och min lillasyster.

Samt har jag faktiskt köpt julklappar till mig själv i år

 

Från Emma:

 Primer som är mattande & en highlighter palett  från märket Sleek.

 

           

 

Det var precis det jag önskade mig i julklapp, Emma slår aldrig fel med sånt.

 

 

 

Utav min morbror och Margit fick jag en fantastisk stekpanna som är designad av Jamie Oliver, I love it!

 

   

 

Jag kommer få fler julklappar av dem men eftersom vi ska ses den 25 igen vill inte jag öppna alla igår så klart.

 

 

Nu till de julklapparna jag köpt till mig själv!

 

Nyx egna countor palette, jag älskar den. Jag har redan tjuv startat och nu väntar jag bara på mina underbara smink borstar från Helen Torsgården, jag längtar.

 

     

 

   

 

Man får inte glömma bort sig själv i jul.

Det kommer komma mer bilder på mina julklappar och kameran ska nog med så då kan ni få se miner när mina nära & kära öppnar mina julklappar till dom.

 

God Jul allihopa<3 / Elin .L.A

 

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards