Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under december 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 30 december 2013 16:08

Köpte lite grejer på granngården till min lilla heeeeest!
Jag hade 750 kr som prisentkort där, så nu passade jag på!

Schbraket passade utmärkt :D

Nu blir det lite dressyr & hoppning på min lillskit! :*

Provade en ny grej igår, alltså läppstift!
Jag är inte en sån tjej som tycker om att fixa håret, sminka sig och sånna grejer, men man måste ju prova för att veta!

- Kommer jag prova igen inom kort.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 28 december 2013 20:12

Please be my year! x

Av Elin Lundgren Anderberg - 28 december 2013 09:11

I onsdags var jag och mina kusiner Alexandra & Rebecka i Göteborg, vi var på mellandags rean där!

Det va sjukt men mycket folk och det kändes som att bara för att det är mellandags rea så ska affärerna ta ut det fulaste dom har.. Asså seriöst. Men mina kusiner köpte sig lite grejer iallafall, jag köpte ingenting..

För det är bara 33 dagar kvar till London och vad kan jag inte köpa i Göteborg som inte finns i London?

- London Levererar.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 28 december 2013 09:11

I onsdags var jag och mina kusiner Alexandra & Rebecka i Göteborg, vi var på mellandags rean där!

Det va sjukt men mycket folk och det kändes som att bara för att det är mellandags rea så ska affärerna ta ut det fulaste dom har.. Asså seriöst. Men mina kusiner köpte sig lite grejer iallafall, jag köpte ingenting..

För det är bara 33 dagar kvar till London och vad kan jag inte köpa i Göteborg som inte finns i London?

- London Levererar.-

[Bild]

[Bild]

Av Elin Lundgren Anderberg - 25 december 2013 00:34

Idag har det varit en fartig dag, som varje jul är eller iallafall för mig.

Firat jul hos mamma, kusiner & hos pappa som jag nu befinner mig!

Ligger i soffan med min nya morgonrock & mina nya jätte mjuka strumpor!

- Living the dream.-

Idag har jag fått:
? 2000 kr
?Prisentkort på granngården.
?Morgonrock.
?Mysiga strumpor.
?En gitarr ackord bok.
?Touchscreen vantar.
?Färgglad julgran. ( blå )
?Adapter till min högtalare.
?Hörlurar.
?Teckningar från mina småsystrar.

Imorgon ska jag fira jul med min farmor & mina andra kusiner! :D

Tack allihopa som gör denna jul så meningsfull!<3

Av Elin Lundgren Anderberg - 23 december 2013 22:57

Jag har befunnit mig i Järpås med underbara människor från i torsdags tills idag ( Måndag ).
Tack för en trevlig helg & Lill julafton!!

Idag har jag som sagt kommit hem, då firade vi lill julafton här hemma med min biologiska Mormor & morbror, jag & min lillasyster fick varsin färggrann gran :D

Sen var jag hos min pappa, vi slog in paket & pyntade granen, sedan åkte jag till min lilla polle och borstade honom så fint så ^^
Och nu har jag haft myskväll med god mat & paket inslagning med mor & syster :D

- Firar jul på 6 olika ställen i år.-

Haha granen ser mycket bättre ut live, får ta en bättre bild imorgon!

Av Elin Lundgren Anderberg - 21 december 2013 15:07

Alltså seriöst.. Jag vill ha en vit jul och inte höst fortfarande, nu är det bara 3 dagar kvar och ingen snö har visats sig än & det ska nog inte bli någon heller.. Usch.

Aja det är bara 39 dagar kvar till London om 2 timmar :D

Av Elin Lundgren Anderberg - 19 december 2013 23:23

Idag var det återigen en underbara konsert med 1.2 &3:or! :D

Helt utpumpad och en lång helg hos morbror blir nog grym! :)

Och vill bara ta mig friheten att tack min helt otroliga klass för detta första halv året och många mer ska det bli, tack ni är allt jag behöver, ni gör mig hel & vet ni vad?
Musik är bäst.

Feels good.

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards