Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under juni 2014

Av Elin Lundgren Anderberg - 18 juni 2014 17:54

5 saker jag ska göra i sommar:

 

1. Jag ska måla någoting som jag ska tatuera in, någonting som

lixsom är mitt alldeles egna.

2. Sova på hängmattan en kväll. ( Hoppas på stjärnklar himmel)

3. Tälta med mina underbara kusiner.

4. Skriva en egen låt, en hel... Inte bara halva som inte blir någoting av.. och sedan

Få ner den på vårat musik pogram Sibelius.

5. Göra något galet.

       

  

 

Av Elin Lundgren Anderberg - 10 juni 2014 23:15

Så himla glad, klarade matten!!
Jag har betyg, jag har E, jag är bäst, shit!
Thank you.

Love this pictures.

Av Elin Lundgren Anderberg - 6 juni 2014 20:43

Idag har det varit en riktigt workout dag!
Jag red min häst vid 8 i morses i 45-50 minuter, ett rätt så enkelt dressyr pass, sedan cyklade jag 4 km, sen tog jag hundarna till farmor och hjälpte henne att lyfta massor av grejer som hon inte orkar själv! Och till sist gick jag och min kompis Emma med mina hundar till Mullsjön och badade hundarna!

Men nu är jag så jävla sugen på en stor fet choklad munk!!! D: * får gå ner och köpa det sen*

Och nu... Sitter jag med de två sista komplitteringarna jag har!!!

Snaaaaaart klar!
Men självklart har jag Harry Potter i bakgrunden på tv:en så vi får se hur långt tid det här tar ^^


Hoppas ni alla har haft en bra dag ;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 3 juni 2014 22:49

Händelserik dag idag, vi hade friluftsda.
Då paddlade vi kajak & kanot, gjorde upp eld, byggde upp en stormkök, tipspromenad och bara hade allmänt mysigt med min underbara klass!

Sen när jag kom hem skulle Hovslagaren komma & min lilla häst fick nya skor! Och myste en hel del med Nisse-plutt för att han skulle stå stilla!

Men nu blir det ännu mer mys med tända ljus & glo lite på tv en stund innan jag kommer somna ifrån allt.. Som vanligt.

Av Elin Lundgren Anderberg - 2 juni 2014 22:46

Imorgon ska vi ha friluftsdag med idrotten, ska bli jätte roligt! Vi ska paddla kanot, grilla & ha lite 3 kamper och sånt! :D

Apropå att vara ut i skogen så är en utav alla saker jag vill göra är att: Sova antingen i ett tält eller i en bil med stjärnklar himmel och bara mysa med någon man tycker om, det vore fantastiskt!
Helst en liten WW buss ^^

Av Elin Lundgren Anderberg - 2 juni 2014 12:25

Mycket bilar, mycket fotboll, mycket prat & mycket mat bestod min helg utav!
Tack alla som gjorde den, behövde verkligen komma bort och släppa loss.
Ni alla är sjukt underbara & jag hoppas och vill träffa er snart igen, tack knäppisar<3

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards