Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 31 maj 2013 22:54

Vad tiden går fort, det var ju nyss 2012 :O

Vi ses :)

<3

Av Elin Lundgren Anderberg - 31 maj 2013 14:44

Nu åååååååker jag till min morbror & Morbror och alla andra awsome människor i Järpås, älskar er!<3

"Cause I might have been wrong
I might have been scared all alone
Might have been standing on the top of the world."


Vi ses!:)

Av Elin Lundgren Anderberg - 31 maj 2013 08:03

Juste de jag glömde, tack så jätte mycket för att ni läser bloggen!

Tänkte lägga upp några sköna bilder efter skolan dagen är slut :3

Vi ses!

Av Elin Lundgren Anderberg - 31 maj 2013 08:00

Hej, jag äääääääälskar fredagar sen efter skolan då kan man ta det helt chill utan att tänka på något för ni när det att är 13 dagar kvar så Herman ju inga läxor iallafall, intevad jag vet :P

Vi ses sen! :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 29 maj 2013 23:22

Här kommer 15 saker ni kanske inte visste om mej.

1. Jag är helt galen i One direction, jag gillar alla i bandet men jag är djupt förälskad i Harry Styles!

2. Jag är svag för: Godis, Harry Potter filmerna, mina hundar, min häst, snygga bilar, att bli kittlad under fötterna.. m.m

3. Jag vill bli en stor sångerska för att jag älskar att sjunga & med det vill jag hjälpa andra ex: Barn som behöver hjälp med olika saker, donera pengar till dem som behöver, hjälpa dom som inte blir förstådda, hjälpa andra är mitt störta mål.

4. Jag uppträdde för första gången på en scen i tisdags, det var härligt & det gick galant!

5. Jag älskar min familj, släkt & vänner mer än mej själv fast jag ändå är rätt egen kär..

6. Jag är alltid den jag är för jag finner ingen mening med att lossas vara någon annan.

7. Jag är helt i mot mobbning, jag har både varit mobbare & blivit mobbad.

8. Jag klär mig i den jag känner mej bekväm i, ibland kanske är mjukis byxor till skolan men that's it, om man känner för det ska man bannemej ha de!

9. Många har frågat mej om jag "hänger" med Emma Mellgren, yes bitches det gör jag, vi är helan & halvan, Svampbob & Patrik, rösten till musiken, pricken över i:t, grädden på tårtan, som gräset på ängen liksom uppenbart när vi har känt varandra nästan hela våra liv & vi kanske inte är av samma "sort" men vi accepterar varandra som vi är & vad vi gör, det kan göra att även du kan komma långt.
" Döm inte hunden efter håren som dom brukar säga."

10. Jag är sån så jag vill få alla att skratta, le & ingen får aldrig känna sig utanför eller jag försöker tänka på det iallafall!

11. Jag älskar att ha rätt..

12. Jag är en tävlings människa så det skriker om det & ibland fuskar för att vinna.. Jag vet det är inte rätt men ja.. Sån är jag.

13. När jag fyller 18 år så blir det fredag den 13 och jag är så dum så jag tror på sånt där att det blir otur.. :P

Hoppas ni hade det roligt när ni läste!


Godnatt sweet dreams! :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 29 maj 2013 15:12

         

       

 

 


The one and only, Joli Coeur I love you until the end!<3  

Av Elin Lundgren Anderberg - 29 maj 2013 14:40

Hej, idag hade vi våran första uppvisning det gick awsome, den var för klasser 4-5!

 

och förut en vid klockan 13:00 till 14:00, nu har jag blivit så van eller vad man nu säger så det har gått skit bra så nu är det bara den sista kvar klockan: 18:00 till 19:00 ni alla får komma om ni vill, vi bjuder på massa musik, roliga filmer & massor av glada ansikten :)

 

 

Jag kanske inte har sagt det men jag sjunger både med en egen låt & i våran slut sång så detta blir spännande & just de vi har enn till föreställning samma tid som idag fast imorgon, ni är varmt välkommna!! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi ses!:D

Av Elin Lundgren Anderberg - 28 maj 2013 20:12

Hej på genrepet på våran kabaret så gick det awsome faktiskt!!

Jag red efter skolan... & ja det gick ju minsta bra..

Fast nu blire glada miner med städing, kvällsmat & sooooooooova fyfan det är jag välförtjänt av idag också shit!!

Och förresten så är kan alla som vill komma & kolla på våran kabaret gratis imorgon & på torsdag från 18~19 :)

Vi ses!! :)

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards