Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under februari 2016

Av Elin Lundgren Anderberg - 25 februari 2016 20:49

I skolan gör vi ett fotoprojekt för tillfället och då valde jag att fota min vackra syster i skogen, men självklart blev det massa andra bilder också.

Jag älskar att fota, redigera och hålla på.


Jag är nöjd för det blev faktiskt ett riktigt par snygga bilder.

                                                                       


/Elin.L.A.


Av Elin Lundgren Anderberg - 24 februari 2016 07:09

Jag har slingat håret så det är lite ljusare nu, men jag vet inte.. Jag vill ha ljusare men det blir inge bra typ. Men nu har jag iallafall försökt och om jag är allt för missnöjd får jag väl färga över skiter med en mörkare färg.. Men jag får ha så här lite nu, så mitt hår hinner hämta dig lite???

Av Elin Lundgren Anderberg - 24 februari 2016 07:05

Fotade mina hundar i skogen förra veckan, blev faktiskt en hel del bra bilder. Ska försöka fota i skogen igen, för vi har fått en bild uppgift. Så tänkte göra det jag är bäst på!

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards