Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under april 2014

Av Elin Lundgren Anderberg - 30 april 2014 23:13

Your secret is safe with me!???

Av Elin Lundgren Anderberg - 23 april 2014 21:51

Nu ska jag ta ett jävligt stort glas vatten, sätta på Råttatouille, smörja in mig med riktig London vara, tända ljus & göra några körkortsfrågor!??

- Amazing.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 23 april 2014 07:08

Om 20 dagar kommer jag ha konsert med min underbara klass, som just nu är rätt irriterade & helt störda på varandra men vet ni vad, detta ska vi lösa också!

20 dagar!!

Och det är sommarlov om 50 dagar!! & 50 dagar kvar till One Direction.
50 days left, o-m-g.
Omg, so let's do this shit people!??

Av Elin Lundgren Anderberg - 19 april 2014 02:22

Some new goodie stuff and coming up on my wall but that... Are you guys going to see tomorrow!

Now I just want Nutella&strawberries, look at Harry Potter and be side by side with the cozy Harry boy :3

But I ain't got any Nutella or strawberries, my Harry potter movies are at my mom's house and Harry is in L.A

Life sucks without what we love.


I'II sail the world.... to find you :D

Av Elin Lundgren Anderberg - 12 april 2014 07:42

Förlåt, har inte skrivit på länge.
Jag har faktiskt inte haft lust! :)

Men iallafall nu är det påsklov!!! :D

Idag ska jag, Rebecka & Alexandra till Ullared!! Det blir nice, jag ska göra läxor på vägen dit för när jag kommer tillbaka till skolan, ska jag ha Nationella prov i svenska.. Och massa annat.

Sen på måndag sla jag till min morbror och ha lite kul där, jag ska alltså åka lite överallt! :)

Hoppas ni alla får ett bra påsklov & till er som inte går i skolan, en jättebra helg!

Av Elin Lundgren Anderberg - 4 april 2014 08:58

Underbaraste, vackraste Nisse.
Du slår alla med häst längder.
Du är bäst, love you.

Av Elin Lundgren Anderberg - 2 april 2014 21:47

Jag och mina kusiner kände, vi måste göra något nytt så vi åkte idag till Billingen och klättrade på klättervägg!
Det var skit kul!

Ledaren sa till mig efter jag hade klättrat klart: "Det värkar som om du inte gjort något annat." Hahah, I'm awsoooome!

Sen åt vi varma mockor & nu plugg, perfekt dag!

Thank you till alla som gjorde den bra! :) x

Lyssna, lyssna,lyssna.

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards