Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin Lundgren Anderberg - 23 maj 2014 06:56

Konsert hade jag & min klass igår, det blir tårögt i publiken och även på sen, vi gjorde det grym!<3

Av Elin Lundgren Anderberg - 21 maj 2014 22:43

Harry Potter & hemligheternas kammare, med hundarna som mitt sällskap & ett underbart glass juice!!

Imorgon är det konsert KOM DIT 19:00 till ~ 20:30 :D
På musikskolan i Skövde!!!
Jag & min underbara klass som spelar!!! :D * Temat är film.*

Av Elin Lundgren Anderberg - 20 maj 2014 22:39

Idag efter skolan har jag övningskört & det gick så bra, shit. Det här med att köra är verkligen min grej!!

Sen gjorde jag samhällskunskap som verkligen inte är min grej.. Men jag försökte & fick några uppgifter gjorda så nu är det bara 4 kvar :D

Tack Dennis<3

Nu blir det Harry Potter från början, ska se alla filmer i ordning nu. OMG love it!! ?

Av Elin Lundgren Anderberg - 19 maj 2014 22:52

Nu slocknar vi efter hårt arbete, övningskört 2 gånger, gjort färdigt två kompletteringar & inne på ett prov som vi ska lämna in på torsdag, nu behöver jag somna till Harry Potter för att få lite lugn och ro.
Imorgon blir det fler dyslexi tester.
Fuck that shit.
Imorgon:
Skolan, övningsköra en stund, rida, äta, köra & plugga!!
Har min termis på Torsdag, ska sjunga: Kärleken som aldrig svek.

Önska min lycka till Folks.
Bye.

But first let us take a selfie.

Av Elin Lundgren Anderberg - 15 maj 2014 23:32

Idag har varit en rätt chill dag men sådär 2 &1/2 håltimma! Vi repade inför klasskonserten! KOM DEN 22 MAJ TILL SKÖVDE MUSIKSKOLA!!

Det är ett under att vi inte är döda,utbrända & sånt eller en del i klassen är väl typ det.. Men vi måste lära oss att planera & ta djupa andetag.
Jag säger bara det: Fan vad skönt det känns att ha min klass, de är som ens backups. Älskar dem.

Men imorgon ska jag få alla på bra humör igen, because It's Friday! :D

Av Elin Lundgren Anderberg - 14 maj 2014 07:28

" Bara " 302 dagar kvar tills jag får tatuera mig OMG!! Den andra med svalorna ska jag göra men jag funderar också på den första, den andra vill jag ha på armen & den andra på benet!
Många säger att om de skulle tatuera sig skulle de tatuera sig, så att man kan gömma dem!

Men jag tycker lite att en tatuering sitter på kroppen för att den ska visas men alla har ku delade åsikter om allt så..

& nästa vecka ska jag få börja övningsköra på riktigt, inte bara 1 gång i månaden.. Min pappa har aldrig tid för vi har så mycket att fixa med men nu har jag fått en annan handledare så nu ska det gå bra :D

Av Elin Lundgren Anderberg - 11 maj 2014 21:58

Jag & min familj var på auktion i lördags och detta kom jag hem med, just goodie stuff!! :D

Av Elin Lundgren Anderberg - 9 maj 2014 12:44

Just nu vill jag bara att skoldagen ska ta slut.. Just nu har jag samhällskunskap och kan inte koncentrera mig.. Vill bara ha sista lektionen ( Historia ) så jag & Nadin kan ha våran redovisning om Chile 1973..

 

Efter skolan ska jag mya med min häst och hoppas att mina kusiner kommer redan idag! :D 

 

   

 

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards