Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Lundgren Anderberg - 30 januari 2014 06:00

London here we come!
Massa foton kommer upp sen :D

Igår firade vi lite med bastu och lite mumma ^^

Ha en bra dag allihopa för det ska jag iallafall, O-M-G.

-Funderar på om jag egentligen ska stanna i London, för i Sverige vet man ju inte vad det finns för folk knappt.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 29 januari 2014 09:16

Brukar aldrig göra så här min outfit som jag har på mig idag, alltså shit.

Lite kreativ kan jag va allt, eller jag vet inte om det är så kreativt men haha Jaja!

Ikväll ska det bastas och grejer Gud va sköööööönt & London tomorrow, so prefect! ^^

- Kan knappt koncentrera mig i skolan nu, har mycket att se fram emot.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 28 januari 2014 21:47

Come on, we all need some support for what we do and who we're. I can start with to say you're amazing, beautiful just the way you're and so fucking talented at what you do.

xx

Av Elin Lundgren Anderberg - 28 januari 2014 14:15

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft mycket att göra, Jaja men nu är det iallafall bara 1 dag 21 timmer ect.. O-M-G.

Imorgon blir det bastu med kusinerna och London på torsdag alltså, jag dör!! Jag är så excited!!

När jag kommer ifrån skolan ska jag stämma min gitarr och försöka spela lite, packa och fara till min lille far!

Jag har också övningskört, planerat in för London, pluggat och gjort massa saker.


Och juste Harry är i London alltså OMG kan det bli bättre?!?!

Till er som har haft en dålig dag! :*

Av Elin Lundgren Anderberg - 24 januari 2014 07:52

Äntligen äntligen äntligen fredag!!

O-m-g, vad gör vi? Nu kör vi!

Av Elin Lundgren Anderberg - 22 januari 2014 22:54

Nu har jag lekt klart som gangster och nu inviger sägen haha.
Bye kingz and Queenz.

Av Elin Lundgren Anderberg - 22 januari 2014 21:56

Tack my friendos och klassen för att ni finns för mig, jag menar det verkligen,
jag har det litet svårt i livet just nu och har svårt att komma
till "ro" om ni förstår vad jag menar men det jag vill säga
är att jag diggar er fett hårt, tack<3

Av Elin Lundgren Anderberg - 22 januari 2014 12:29


Nu är det inte långt kvar det är ungefär:

7 dagar, 23 timmar, 18 minuter och .... sekunder.

 

O-m-g can't wait!!

       

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards