Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin Lundgren Anderberg - 27 februari 2014 20:08

Ett underbart glass Juice i mitt nya rum med mina goa hundar & pluggar historia.

Fast historian har jag gett upp nu, gjort allt jag kan. - I'm Done....-

Imorgon blir det skola till 4 som vanligt, efter skolan ska det packas upp & sen ska alla saker ha var och sin plats.

[ lite Struktur på det hela ]

Av Elin Lundgren Anderberg - 26 februari 2014 23:03

Ja jag har ju inte hållit er så uppdaterade.. Men iallafall vi har några saker på gång i skolan nu & jag har precis flyttat faktiskt idag och imorgon ska vi sova där då.
Brw det är jätte stort!!!! :D

Jag älskar mitt nya rum även fast det är litet, det är typ mysigt ^^

- love it.-

Bilden beskriver hur jag har känt mig idag, haha där har ni en liten kluring! ;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 24 februari 2014 07:19

Det bästa Som finns är:
1. Mjukiskläder.
2. Juice.
3. Choklad

Bästa känslan som finns är när man har rakat bena & så har man mjukis byxor o-m-g.

- try this at home.-
Haha!
Och allt har jag med/på mig till skolan idag! Åhh så underbart!! :3

Av Elin Lundgren Anderberg - 23 februari 2014 09:32

HAHAHAHAAH kan inte sluta skratta när jag hittar sånna här bilder, ja detta är ju till dig också som kan lite om One Direction, ni resten lär inte fatta en del skämt men ni får helt enkelt leva med det ;D x

Av Elin Lundgren Anderberg - 22 februari 2014 09:27

Igår åkte jag & mina kusiner skridskor, jävlar vad roligt vi hade de!
Vi spelade in när vi åkte igår, så vi ska se på det hahah ska bör roligt att se alla som trilla förutom jag ;D

- Skadjeglädjen är på topp.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 20 februari 2014 21:53

Någonting som alla borde göra som har Facebook är att gilla sidan: The Illimunati.
Jag älskar den sidan för typ när man är nere, alltså typ på jätte dåligt så skrollar man på Facebook & så plötsligt så känns det som de fegyller ens dag, eller typ att man blir förstådd.

Så ett gott råd: Följ "The Illuminati" på Facebook nu. ^^

Av Elin Lundgren Anderberg - 19 februari 2014 21:01

Congratulations boys!

Omg, I'm so proud of you guys<3

Av Elin Lundgren Anderberg - 18 februari 2014 22:45

Lite goodies så här på kvällskvisten!

- god so hot.-

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards