Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 26 maj 2013 19:41

Nu kommer bilderna från hammnen & statsparken, det är jag och min lillasyster som har tagit alla bilder så va snälla och inte ta några bilder för dom tillhör oss & ingen annan! :)

 

 

                                                                                             

 

 

 

 

   Hoppas ni alla har haft en lika underbar dag som jag hade, nu sängen med film! 

 

Godnatt, njut av livet & lev i nuet! :)

 

 

Vi ses!

Av Elin Lundgren Anderberg - 26 maj 2013 18:11

Fotade hästarna idag, min häst Joli Couer '' Nisse'' & Jrens häst Quddy!

 

Sen efter dom här bilderna kommer ett till inlägg, jag & min lillasyster Emelie har tagit massor av kort under dagen då vi har fikat och gått i stadsparken.

 

Den bruna hästen är min, det är Nisse :)

 

 

 


 

 

 

                               

 

 

 

Vi ses! :)  

Av Elin Lundgren Anderberg - 26 maj 2013 18:02







  '

Hej, yes I'm back!

 

Nu ska det bloggas på allvar här, ja som ni redan vet eller som ni får reda på nu,

jag heter Elin Lundgren Anderberg, 16 år och bor i trädstaden vid vättern '' hjo'', jag gillar att vara med kompisar, fotoa, vara med min familj, äta god mat & ha kul.

 

Jag hoppas ni kommer ha kul när ni läser min blogg för jag är lite som jag är.

 

 

Ha det bra, inlägg ifrån dagen kommer strax :)

 

 

 

Vi ses!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards