Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 7 oktober 2013 22:11

Hoppat med min favorit idag, det gick bra men han tycker det är så himla kul så det va lite svårt att inte få honom att galoppera men annars så gick det awsome!

Nu blir det sängen men innan så ska jag ta ett stort glas OBOY det är jag värld! :3

~ Undra vad morgon dagen har att bjuda på.~

Av Elin Lundgren Anderberg - 7 oktober 2013 15:17

Innan jag bär mej av för att rida min lilla krutt så ska jag ta ett JÄVLIGT stort glas oboy!
~ Är inte alls oboy beroende.~

Och sen om ni vill veta mer om mitt intressanta liv så jag också göra läxorna, tur att jag redan kan det tyyyyp! :P & jag ska också fråga min kära pappi när vi ska börja övningsköra, jag är sååååå himla taggad till de! :D

See you later.

Ovido - Quiz & Flashcards