Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 7 november 2013 23:42

Idag gick jag och min lillasyster Emelie till stallet med hundarna, shit vad dom sprang!!
Det är så himla härligt att ha alla sina käraste på samma ställe!

Ja idag har min dag bestått av en härlig skoldag, faktiskt haft skit kul men ändå allvarligt på något sätt, matte provet gick bra tror jag :S & när jag kom hem typ vid 16:00 så va det direkt läxor & pyssla om sin lilla heeeeeeest :*

Mamma & Emelie bakade idag preace the fucking lord vad gott det va, muffins med dumle är en stor favorit i min familj kommer direkt efter kladdkaka ;)

Men men nu blir det hitta Nemo med Te ^^

- Max, Leo & Nisse.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 7 november 2013 17:35

Läxor, läxor & åter igen läxor.
Nu sitter jag & kämpar med matten men det går inte så himla bra.. Men men så har jag samhällskunskap & engelska kvar bara och imorgon ska jag hålla min redovisning om mina förebilder!!
Önska mej lycka till :*

- Finally Friday.... tomorrow.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 7 november 2013 06:47

Nu är det bara 47 dagar kvar till jul!!
Jag längtar för att få hela släkten samlad och bara krama om alla & själv klart ska jag frossa i mej all god jul mat!! :D

Nån gång har jag bestämt att jag ska fira jul i London, det är så himla fin och typ magiskt där!

Ovido - Quiz & Flashcards