Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 24 juni 2013 23:58

Fick nyss en fråga: Vilka filmer brukar du se innan du ska sova? Eller vilka filmer över huvudtaget? Brukar du somna till film? :)

Svar: Jag brukar alltid somna till mina favorit filmer och det är
1. Hitta Nemo
2. Harry Potter filmerna
3. Valliant
4. Johan Falk ( Kodnamn Lisa )
5. Beck
6. Typ alla barnfimer ;D
Jag kan typ se vilken film som helst, jag gillar verkligen att kolla på film don't ask me why fast det brukar man väl göra elr? ;) jag somnar nästa alltid till film!
Jag kan alla mina favorit filmer utantill så behöver inte ens kolla på dom utan bara ligga & lyssna det är så skönt! :)

Godnatt alla godingar.

Av Elin Lundgren Anderberg - 24 juni 2013 23:45

Bilden säger allt.

Godnatt allihopa :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 24 juni 2013 17:21

En häst riden, en häst kvar!

? They are my life. ?

Ovido - Quiz & Flashcards