Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin Lundgren Anderberg - 6 mars 2014 06:55

.,

- Music is what make this whole thing less painful.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 4 mars 2014 17:41

Upptänkte nyss att jag har mycket att se framemot!! :D

1. Min födelsedag, fyller bara 17 men det är ett år ifrån 18??
2. Våran klass konsert den 14 Maj, KOM DIT!!
3. Emma fyller år?
4. Sommarjobb
& sist men inte minst
5. LONDON??????????

( ska bara boka London resan men det blir efter konserten. )

Av Elin Lundgren Anderberg - 3 mars 2014 22:10



                       Ljus ellerMörkt?!                        




 

Det är något jag har tänkt på jätte länge nu, alltså om jag ska färga mitt hår igen!

Jag har alltid typ haft mörkt hår och nu är mitt hår

i tusen olika färger känns det som. ;D

 

Jag blev senast frågad idag om jag hade färgat håret och det har jag faktiskt

inte gjort på ett år nu, färgen har typ gjort så att jag inte kan få min vanliga färg

tillbaka, fast det går inget jag vill inte vara blon passar inte så bra idag och dessutom har jag mörk bruna ögon bryn och jag tycker inte det är så himla snyggt till blond hår så aa.. men vad ska man göra åt det? haha! 

- Jag är som jag är.-

 

Nu säger jag inte att alla med bruna ögonbryn och blont hår är fula för att dom har det, jag menar bara att det passar inte riktigt på mig.

 

Hahahah ser nästan likadan ut på båda bilderna, den längst upp är ifrån i år

alltså 2014, och den andra är från 2013.

 

 




 

Av Elin Lundgren Anderberg - 3 mars 2014 21:16

Här kommer lite mer bilder från London.

Gud vad jag saknar det, omg.

Det är där jag hör hemma.


För er som gillar London, kolla inte på dessa bilder för dem kommer bara vilja få er att åka tillbaka.


                                                           








Av Elin Lundgren Anderberg - 2 mars 2014 10:21

Denna lilla godingen ska jag börja ut och gå med ?
-så himla söt så jag skulle kunna äta upp honom med sked!! :D -

Denna söndagen startar bra, ut & gå i 2 timmar, sen till gamla lägenheten och städa där med mamma & Emma och kanske få mer ordning på mitt nya rum??

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards