Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Elin Lundgren Anderberg - 21 januari 2014 23:02

What could I call that?
Yes now I got the word "art".

Av Elin Lundgren Anderberg - 21 januari 2014 16:03

Eftersom jag sitter hemma och är sjuk, elle jag vilar upp mig för att jag ska orka skoldagen imorgon,

har riktigt ont i halsen,

feber och lite sådant så tänkte jag,

för dig som också ligger hemma och är sjuk

kanske vill lyssna på lite underbar musik?

Eller har jag fel?

Här kommer det lite blandat som jag har hittat. :)

 

- Förresten behöver ni inte kommentera att jag har udda musik smak, I know och jag gillar't.-

 

 

 

Musiken berkriver dig, hur du känner och vad du vill få fram, det är inte skrammel eller liknade, det gäller bara att vi måste acceptera varandra som vi är.

 

       

- I must be a Hipster cause dude I'm deep.-

 

Av Elin Lundgren Anderberg - 21 januari 2014 08:45

5 grejer som jag vill göra.

- Resa över hela världen.

- Kunna leva på den musik jag skapar.

- Tatuera mig.

- Pröva att bli high på typ marijuana eller något liknande bara för att känna hur det känns.
-Just Once in a life time.-

- hoppa i från ett flygplan.

Ovido - Quiz & Flashcards