Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Elin Lundgren Anderberg - 15 november 2014 13:21

Ja, jag jobbar som vanligt på lördagar.
Men nu är det bara 3 rum kvar, så om jag jobbar riktigt flitigt så går det på 1 timme kanske!

Jag har fått frågan: Varför jobbar du så mycket när du går i skolan?
Hur orkar du?

Haha jo, jag går estet- Musik och just nu har vi inte så mycket i skolan och om det blir mycket så får jag säga det till jobbet. Det är inte svårare än så.
Hur jag orkar?
Haha, jag vill ha bil. Och om man inte har pengar blir det ingen bil. Så det är därför, jag har ett mål med det hela! :)

Här kommer lite bilar som jag vill ha, ni kanske ser att jag vill ha en blå Volfswagen golf, haha.
Men vi får se vad som händer.

Tänkte i nästa inlägg ska ni få läsa om mim dröm bil ;)

-håll i hatten.-

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards