Elin Lundgren Anderberg

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2016

Hej och förlåt.

Av Elin Lundgren Anderberg - 27 augusti 2016 11:03

Hej och förlåt!

 

Jag har inte kunnat vara aktiv eftersom jag alltid använde min skoldator, men äntligen har jag köpt mig en alldeles egen!

 

Sååååå nu kan jag börja skriva och lägga upp här.

 

Detta har hänt, jag tog studenten och jag klarade mig igenom hela skiten! 

 

Jag vill tacka allt stöd som jag har fått från mina älskade klasskamrater som en del av er alltid har funnits där. Min familj har också varit ett otroligt stöd men den som förtjänar det största tacket är min underbara Rasmus<3

 

Efter studenten hoppade jag in i hemtjänasten som timvikarie, jag tror att det är en utav världens mest slitsamma jobb iallafall enligt min mening. Man får inprencip springa från ena stället till det andra, jobbet ska gå fort och du ska ändå hinna umngås och fråga hur de äldre mår samtidgt må bra i din egna själ. Jag har tyärr fått mycket skit från de äldre för att vissa av mina kollegor inte har gjort sitt riktigt innan mig, så jag i min tur har fått göra det dem skulle ha gjort och dessutom göra det jag ska göra. 

Men kollegorna är underbara och de flesta äldre också MEN tiden som vi inte har äter upp oss inifrån skulle jag vilja säga. Men det är bara min åsikt, en oerfaren timvikarie.

 

Efter dessa upplevelser har jag känt att jag defenetivt vill göra något annat men helt med människor, jag vill hjälpa och kunna finnas där, så nu har jag bestämt mig förskollärare here we come!

 

Så förhoppningsvis kommer jag in efter sökningarna från den 15 September till den 15 Oktober, det blir förskollärare - Distans - Lidköping. Men innan jag kastar in mig i allt läsande till hösten har jag tänkt mig att jag ska sattsa på att bli timvikarie som förskollärare så jag vet vad jag ger mig in på. Smart va? 

Så jag nu vet ni vart jag står i livet, vilka val jag har framför mig och förhoppningsvis 3 roliga läsår framför mig. 

Mer spännande kan det inte bli.

 

/Elin 

 

                 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Lundgren Anderberg - 5 november 2017 15:31

Lämnar den här plattformen, nu mera hittar ni mig: nouw.com/elinla   Se you there. ...

Av Elin Lundgren Anderberg - 25 maj 2017 15:29

Hjo blev det denna lediga torsdag. Underbert att släppa hundarna hos framor igen.                     /Elin L.A.             ...

Av Elin Lundgren Anderberg - 15 januari 2017 20:34

  New in..   Jag har länge velat börja sminka mina ögon och prova på, så köpte mig en ögonskuggs palett från W7, sen har jag också länge velat haft en kaktus så jag köpte mig en liten men skulle velat haftg en stor.. Får väl ta med mig Rasmus o...

Av Elin Lundgren Anderberg - 8 januari 2017 21:25

  Ibland..   Har jag världens bästa pojkvän eller har jag världens bästa pojkvän?  Han överaskar mig alltid när jag minst anar det, när han var i göteborg kom han hem med den här underbara handkrämen från Victoria Secret. Jag älskar den! Ha...

Av Elin Lundgren Anderberg - 8 januari 2017 21:16

Min käraste & min morbror sov här inatt. Vi tog en underbar fika på njuta samt så köpte jag 4 fräscha & goda te sorter!! Hela helgen har varit grym, man behöver verkligen ha helgen ledig när man har varit med barn hela veckan dag ut och dag in, tur a...

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards