Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 24 juni 2013 23:45

Bilden säger allt.

Godnatt allihopa :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 24 juni 2013 17:21

En häst riden, en häst kvar!

? They are my life. ?

Av Elin Lundgren Anderberg - 23 juni 2013 11:56

Tja allihopa, igår fyllde min lillasyster Emelie år vi hade det mysigt med film, godis & Chips!
Bert det siste oskulden blev de hahah bäst!

Nu ligger man i soffan med Emma & kollar på tv, sen ska jag till pappa och köra vattenskoter & senare blir det nog en ridtur på knasbollarna! :D

? Ha en bra dag.?

Av Elin Lundgren Anderberg - 22 juni 2013 11:32

Godmorgon!
Igår tog jag en massa kort som kommer förmodligen upp här om internet vill funka...
Senare på kvällen gick jag till min farmor med hundarna, jag fick mat & vi spelade kort, vi hade askul!
Sen gick jag hem vid halv 12 då var det månklart det är så fint, så jag njöt när jag & hundarna gick hem sen! :)

[Bild]

Av Elin Lundgren Anderberg - 21 juni 2013 10:29

Här är vi inga morgon djur/människor! Hahah dom har sovit lina länge som jag nu alltså till nästan halv 11 hahah min söt så bebisar! :))

Idag ska vi fira midsommar med underbara släkten & fira min lilla syster som fyller 11 :D

Någonting jag måste lära mej att göra är midsommar kransar, om nån av er vet hur man gör för ni gärna skriva de :))

Ha en glas midsommar allihopa!

Av Elin Lundgren Anderberg - 20 juni 2013 10:41

Hej nu har jag äntligen fått reda på när & vilka tider jag ska sommarjobba :D fyfan vad skönt, just nu är jag hos farmor med hundarna, senare idag kommer fin fina bilder på hundarna & bilderna från smögen om jag inte har massa annat & göra med det får vi väll se ;)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Elin Lundgren Anderberg - 19 juni 2013 11:16

Breakfast, sen ska jag spring ner till badet & ta några längder sen tillbaka hem sen blir det till att rida båda hästarna, underbara sommar<3

Av Elin Lundgren Anderberg - 19 juni 2013 00:25

The bed is calling so goodnight all my little cutie pies! :3

Ovido - Quiz & Flashcards