Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg den 6 december 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 6 december 2013 21:17

Idag så hade jag terminsuppspeling, det fick bra men nästa ska bli ännu bättre nu vet jag vad jag gjorde fel och kan rätta mig efter det.

Ja idag skulle mina underbara kusiner kommit hit till Hjo men nej då Sven ( stormen ) gjorde så att de inte kunde komma.. Fuck you Sven men tack för den härliga snön!

Men som tur är kommer dom imorgon istället och då ska vi på jul marknad, rida & mysa tror jag.

Jag och mina kusiner är väldigt tighta, vi är mer som bästa kompisar eller kanske till och med systrar.

Dom lyssnar alltid på mej, de accepterar mej precis som jag är, de driver med mig, vi kommer alltid på roliga grejer att göra tillsammans, vi ger varandra kärlek och omsorg, och detta är varför jag älskar dom, tack för att ni alltid finns där!<3

-Nu blir det mys & film med mig själv.-

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards