Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 11 december 2013 23:18

Alltså nu är det ju så här, jag har planerat att tatuera mig i snart 3-4 år, ja visst jag är ung, visst jag kanske ångrar mig men jag vill tatuera mig & jag är helt säker på att jag kommer bli så himla nöjd.

- Jag är en kreativ jävel.-

Ibland vill jag bara skita i vad mamma säger.. Vill inte vänta till 18 det är ett år & lite mer kvar.. Jag vill nu.

Vad säger ni borde jag göra det snart eller vänta? För som man alltid säger, mamma har alltid rätt.. Ha ha ha.

Av Elin Lundgren Anderberg - 11 december 2013 14:52

Alltså.. Inte för att jag är desperat på några sätt och vis
men det skulle kännas så himla bra att ha någon som alltid finns där, som man kan göra roliga grejer med, någon som man helt enkelt skulle kunna dela livet med oavsett vad!

- Saknar känslan att blir älskad av kärlek.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 11 december 2013 07:31

Nu har det äntligen börjat, jag ska börja övningsköra, vi fick papprena igår & jag kan snart inte vänta längre :D

En till rolig grej till var att jag var på maskerad fest med mitt program typ ( alltså Musik estet), det var havstema & det var awsome, glömde dock ta bilder men jag har hittat två iallafall ;)

- Underbara klass, vad skulle jag göra utan er.-

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards