Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 30 augusti 2013 19:19

Har precis varit på matfestivalen & kikat lite men jag & Alex tyckte inte de va något att ha seriöst.. Det va riktigt dåligt i år!

Så nu har vu handlat godis, dronken mat & en ben&jerrys! :D

~ Mjukis på.~

Av Elin Lundgren Anderberg - 28 augusti 2013 23:28

Grät jättemycket under filmen, den va så bra, dom va så bra & minsta sagt vi fans är också förjävla bra!! :')

Jag dog tusen gånger om.

"Cry me a river."

HB

Av Elin Lundgren Anderberg - 28 augusti 2013 23:26

Happy Birthday big boy, omg
He's 20 years now, the time goes so fast!
Love you xox

Av Elin Lundgren Anderberg - 27 augusti 2013 23:16

" Vi gör varje dag till en helg."

Cozy, Beautiful and Crazy weekends!;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 27 augusti 2013 23:05

Två dagar kvar tills Premiären av One Directions film - This is us!!

OMG kan snart inte bärga mej!!!!!!! :D

Av Elin Lundgren Anderberg - 27 augusti 2013 20:51

Nu är vi på't igen, omg love life!

Av Elin Lundgren Anderberg - 27 augusti 2013 06:23

Vi hade skitkul när vi åkte epa igår & Hannah är så stolt över sin lilla bäbis!

Det va 3 gången hon körde igår & hon körde som en Gud! ;)


Aja nu blir det te & frukost sen vidare mot bussen, skooooooooooola :D

Av Elin Lundgren Anderberg - 26 augusti 2013 18:15

En häst klar, en häst kvar.

Idag blev det dressyr med Nisse Pisse i bara grimma & han gick så mycket bättre i det än ett vanligt träns! :D
Nu ska jag rida Quddy det blir också dressyr där men på en helt annan nivå!


Min & min klass första riktigt skoldag var idag och det va nog inte bara jag som tyckte & tänkte att detta kommer bli skitbraaa 3 år :)


Planer inför kvällen:
Sen när jag kommer en blir det en skön dusch, mat & funderar på om man ska färska skriva nån låt eller två ;)

Ovido - Quiz & Flashcards