Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 4 augusti 2013 22:02

Jag & min lillasyster Emelie tog ett kvällsdop förut och självklart tog jag med mej min kamera, så några fina bilder blev det! :)

 

Vi bjuder på lite knäppa bilder.

 

 

Imorgon kommer det bilder ifrån smögen som jag inte har kunnat lägga upp än eftersom min datorn har varit så seg & internetet har inte heller varit men i svängarna.. men nu är allt på topp igen! :)

 

 



                                 




Nu blir det en film minnan läggdags, jobb imorgon! 

Goodnight. xx

Av Elin Lundgren Anderberg - 4 augusti 2013 21:46

I helgen var jag & mina kusiner hos farmor vi hade jätte kul som vanligt, vi badade, kollade en liten snutt på ute bion, red på mina hästar m.m.(mina papparazzis följer mej överallt! )

 

 

Dom är de kusinerna som står mej aldra närmast, vi har alltid sovit över hos farmor hur länge jag kan minnas shit! 

Vi finns alltid där för varandra, vi gör alltid roliga saker & vi får alltid ut dom bästa sidorna av varandra.

 

( Btw ni får säga om jag ska ta bort nån bild.)

 

 

 

           

 

 

Hahahahahah!! 

 

 

Av Elin Lundgren Anderberg - 4 augusti 2013 21:04

Jag var med mina hundar hos farmor förra veckan och fina bilder på båda mina hundar & hennes! 

 

Så här kommer några sköna bilder. :)

Senare kommer det bilder från helgen men kusinenera & kvällsdoppet men min lillasyster Emelie! :)

 

               

 

Finaste vovvarna! :D  

Ovido - Quiz & Flashcards