Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Lundgren Anderberg - 8 januari 2014 20:56

Alltså någonting som alla ska förstå, komma ihåg och upptäcka är sig själv!
Du som läser detta är perfekt precis som DU ÄR! Det spelar ingen roll om du är tjock, smal, fin eller "ful" för du är DU!
Och om man alltid är sig själv så kommer någon tillslut fatta att du är något den personen behöver, att du är helt freaking underbara.

Av Elin Lundgren Anderberg - 7 januari 2014 19:32

Strax ska jag och min lillasyter massera varandra, ta en kop tea och plugga a little bit.

Här har ni lite mys musik som jag brukar lyssna på. 

 

Jag kan tyvärr inte blogga så mycket efter som min mobil har slut på internet.. 

Jag har streamt film och delat med mig mitt nätverk så nu är det slut..

men jaja lyssna and enjoy! :)


Av Elin Lundgren Anderberg - 6 januari 2014 00:46

En grej som jag har glömt att berätta för er är att jag har klippt mig?
Jag gillar inte att klippa mig.. Jag vet inte varför men nu kände jag för en liten förändring nu lite innan London, en bra start på det nya året.

-Thank you homie.-

Bjuder på en tandborts bild, håret är lite krulligt men det är typ så långt som det visar på bilden!??

Av Elin Lundgren Anderberg - 5 januari 2014 12:09

Förlåt att jag glömmer att blogga med det är så mycket i mitt huvud just nu!
Iallafall nu är jag i stallet och väntar att min häst ska få lite mat i magen så vi kan hoppa :D

Sen vet jag faktiskt inte vad dagen har att bjuda på men Emma är hemma hos mig så med henne kommer jag ju vara och jag ska också flytta mina saker från mamma till pappa :D

Emma dalade säng med mina hundar innan jag gick, undertexten till bilden är ju klockren! Haha.

Av Elin Lundgren Anderberg - 2 januari 2014 19:49

Taggar London som bara den nu, det kommer bli så mycket "new in" i min garderob!
Detta är ett litet smakprov på vad som kanske hänger med hem ^^

- Can't wait.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 2 januari 2014 12:00

Igår hade jag och Emma myskväll men godis, chips & sånt.
Hon fick försig att han skulle sminka & fixa håret på mig, till er som kanske inte vet de så använder jag knappt något smink eller sånt över huvudtaget.

Jaja, när vi hade gjort det så satte vi igång en film, sen en till, typ en efter en så klockan hann att bli 04:30 innan jag somna.

Idag ska jag bowla med Emma & hennes familj det ska bli roligt! :D efter vi har bowlat så ska jag till vårdcentralen och kolla upp varför jag svimmar & min laktos som jag troligen har.

Sen hade jag tänkt att jag skulle öva på mina låtar som jag har i läxa :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 1 januari 2014 15:10

Happy new year på er alla!
Hur var eran nyår?

Min var fantastisk med Alexandra, vi var på lasershowen, då jag träffade Emma och hennes kompisar.
Jag & Alex dansade hela natten lång, it was amazing<3

Och nu kan jag knappt inte vänta länge nu är det bara 28 dagar, 20 timmar, 50 minuter och .... Sekunder! Kvar till LONDON! :D

Min lista på vad jag ska göra mer och göra mindre, hittade den på weheartit, faktiskt väldigt bra lista! :)

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards