Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin Lundgren Anderberg - 16 februari 2014 21:29

Ja happ, få var det den sista dagen/natten på lovet... Usch.

Det går så fort, för fort.
Om man kollar bakåt så har jag snart redan gått 7 månader på gymnasiet, lärt mig jätte mycket om musik, fått en massa nya vänner, allt har lixsom hänt på en & samma gång.

-Shit.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 16 februari 2014 17:07

Idag står hoppning på schemat, nu när marken har tinat upp! :D

Varit hos farmor i helgen med Alexandra och som vanligt har vi haft det awsome. Bakat, lagat mat & massor med övervakningar & påhitt har det varit också! & igår var jag barnvakt åt två härliga ungar ! :D

Av Elin Lundgren Anderberg - 14 februari 2014 23:43

Ja, jag skriver väll som alla andra skriver: Happy Valentines Day!

Men jag har ingen att fira den med men men, det kommer väll så småning om. Nån gång.

- Kan inte någon bara älska mig, för den jag är.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 13 februari 2014 21:26

Jag & min lillasyster Emelie överraskade en del av våran släkt nu i veckan! Då vi kom dit utan att vi hade sagt något haha vi åkte buss i över 3 timmar men det var det klart värt.
Fick tavlan nedan av min mormor, den är underbara!!

Men nu ska jag åter gå till sängen men mina trogna säng kamrater, hahah!! ;D

Imorgon ska jag på nya äventyr och träffa mina underbara kusiner på mammas sida, sen kommer min ena kusin från Skövde till Hjo, då ska vi fria alla hjärtans dag som singlar hahahah! & självklart ska jag ta vara på lovet med att rida min lilla polle på morgonen! :3

- Vakna tidigt, hinna med mycket & ha kul.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 12 februari 2014 08:14

Om en liten stund, så ska jag och min lillasyster Emelie åka upp till min häst & där kommer vi träffa Lisa som jag är barnvakt åt och hennes mamma.

Nu ska hästen min få jobba lite, när vi alla ska rida! ;)

In action. ( Bilden tagen av Amanda Andersson.)

Av Elin Lundgren Anderberg - 10 februari 2014 22:06

5 saker du kanske inte visste om mig.

1. Jag har två hundar & en häst, brukar säga att dom är mina bäbisar.

2. Jag älskar mat men något som slår allt är fetaost. O-M-G so good.

3. Jag är så tävlingsinriktad, så jag skulle nog kunna göra vad som helst för att vinna.

4. Jag skulle vilja lära mig, så många instrument som jag bara kan.
Har alltid tyckt att munspel har varit fascinerande.

5. Efter musik, ridning, kompisar & familj så kommer mitt intresse för film, jag kan nääääästan kolla på vad som helst te.x Några av mina favoriter:

1. Alla Johan Falk
2.Hitta Nemo
3. Fast & furious filmerna.
4.LOL
5. We're the Millers.

Hoppas ni har haft en bra måndag :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 10 februari 2014 12:25

Har varit i stallet i typ 2 och en halv timme och bara mockat.. Shit det var mycket mer kiss & bajs än jag trodde!
Är typ klar om en halv timme/timme eller något sen ska min lille plutt ridas och den andra hästen ska borstas.

Haha vem behöver gym när man har häst?

Sen ska jag till farmor med hundarna men innan det ska jag försöka få i mig lite mat där imellan! :)

Hoppas ni alla har en bra måndag.

<3

Av Elin Lundgren Anderberg - 9 februari 2014 10:55

I helgen har jag inprisipt bara varit med Emma, vi har varit i Mullsjön & grillat korv och bara haft det mys.

Nu ska jag åka med mamma & Dennis på kalas, vi får väl se vart det leder. :)

- Normal is boring.-

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards