Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin Lundgren Anderberg - 6 februari 2014 22:43

Varit i stallet & hos Emma, vi har ätit & planerat lite grejer inför lovet.

Nu har jag iallafall nyss duschat, smörjat in mig men min nya body butter från VS ( Victorias Secret), den är fullkomligt underbar och jag har också invigt en utav mina nya pyjamas sätt. ^^

- Coca Cola blev det idag.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 5 februari 2014 06:44

Idag har jag haft min underbara, hel knäppa häst i 2 år.

Vi har haft två fantastiska år tillsammans, vi har gått igenom så mycket tillsammans, men ändå står vi bredvid varandra sida vid sida än idag, älskar NissePissePäronPung.

Av Elin Lundgren Anderberg - 4 februari 2014 21:11

Idag har det varit en awsome dag i skolan med mycket skratt och ståhej!

På idrotten hade vi bandy, det bar skit roligt!! Fast det dumma är att jag är så himla tävlings inriktad, jag hatar att förlora och sitta på bänken vill helst vara med hela tiden.
Men det som suger är att jag inte ens är bra på bandy, eller några bollsporter alls...

" men det allra jävligaste är att jag har fått sjukt mycket blåmärken från idag, hahaah! "

Iallafall nu ska jag kolla på ett avsnitt eller två av Pretty Littel Liars, så bra serie!

Godnatt kings & Queens.

Av Elin Lundgren Anderberg - 3 februari 2014 07:51

Nyss sminkat mig & vaknar typ.
Idag jag jag bara på mig kläder från London ^^

Kör på lite mjukis, jag är fortfarande trött ifrån igår men min underbara klass hjälper mig nog att hålla mig vaken! :3
-Känns bra.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 2 februari 2014 18:00

Hej allihopa, som ni alla vet har jag varit i London!
Alltså OMG allt har varit perfect!

Jag är nog det första Fanet som har varit inne på Harrys bakgård ( på hans trädgård ) :D
Så himla coolt att dom släppte in mig, jag har shoppat ihjäl mig också och massa mer ;)

Firade dagen innan med mina kusiner men bastu & champagne!

Fick detta underbara meddelandet på min telefonen innan vi landade! :3

Utsikten när vi åt på morgonen!!

På väg till Harry.

Jag var inne hos Harry men han var inte hemma, det var bygg arbetare där och jag pratade med en som känner Harry. O-M-G.

- första Fanet som har varit inne hos Harry.-

Mycket VS blev det, har tagit på UK klänningen som Taylor Swift hade på sig när hon sjöng på en utav VS catwalks!

Sist men inte minst det vackra hotell rummet vi hade!

Vi gjorde mycket mer än vad jag har skrivit men nu ska jag packa upp allt och komma i ordning!
Jag har fler bilder på kameran som jag ska ladda över till datorn, så håll utkik efter fler London bilder ;)

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards