Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg den 6 september 2016

Av Elin Lundgren Anderberg - 6 september 2016 19:49

Jag var hos farmor lite senare på eftermiddagen idag och jag tog med min kamera, så jag kan inte ens vänta tills imorgon för att jag vill visa och lägga ut bilderna nu.

Det gick faktiskt väldigt bra, det är få men bra. (Enligt min mening)

 

Jag har tagit mycket bilder på min hund Max för vi vet inte hur länge vi kommer ha kvar honom, han börjar bli vit och lite senil kan man väl kalla det, så därför har jag lagt mest fokus på honom.

 

 

               

 

Min älskade Max, den dagen du försvinner. Då försvinner en bit av mig med dig.

 

 

/ Elin L.A

Av Elin Lundgren Anderberg - 6 september 2016 19:06

Min älskade kusin Alexandra ska ha barn, omg!!

Vi planerade en baby-shower och lurade henne som bara den, vi skulle egentligen ut och äta men så överskade vi henne med det här istället.

Det blev super!

 

             

 

Grattis åter igen, jag vet att detta kommer bli fantastiskt bra. 

 

/Here comes the nany Eliiiiiin.

 

 

 

( Nästa inlägg kommer vara någora bilder på mina vackra hundar i det fins sommarvädret. Jag ska även testa på yoga, men det blir i ett annat inlägg, vad är yoga ens? Hur göra man? Borde man vara skeptisk? )

 

 

 

 

 


Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards