Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 25 juli 2013 00:59

Dagen har vart skitbra, har meckat bil, blivit sketig en så klart, massa skratt & kärlek får man när man är i Järpås!

Tack för att ni bryr er om mej<3
Även fast ni retas med mig & gör mej till åtlöje inför andra, så vet jag att ni gör det av kärlek haha! ;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 22 juli 2013 14:01

Hundvakt åt finaste Uwa, nu ska det kastas pinnar & badas som idioter! ;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 21 juli 2013 14:04

Riiiiida i denna sköna sommar värme! :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 21 juli 2013 00:09

Kvällen har varit jättebra, nu ligger jag i sängen med två dödströtta hundar & vi ska gosa ner oss till en underbar Harry Potter film!
Imorgon ska det badas med hundar & sitta på den sköna häst ryggen :D

? Vad vore jag utan er, love you.?

Av Elin Lundgren Anderberg - 20 juli 2013 19:13

Nu blir det Tacos & Kubb med familjen!! :D

Av Elin Lundgren Anderberg - 20 juli 2013 13:27

Hej ni som inte har något att göra kolla min Instagram vet jag ;)
Instagram: ElinLundgrenAnderberg

Ni kan också kika mej för jag har inget speciellt för mej heller haha Kik: Ponceis

Vi seeeeees ;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 19 juli 2013 12:03

Här skrivs det låtar! ;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 19 juli 2013 00:27

Nu blir det sängen, mycket saker gjorda idag hoppas det blir en del imorgon också :)

? I will?

Ovido - Quiz & Flashcards