Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 17 juli 2013 13:21

Tack bästa pappi<3
Nu ska det målas staket men först ta hand om farmors små älsklingar! ;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 15 juli 2013 23:31

Jag fick en fråga här på bloggen den var så här: Vad är du intresserad av förutom 1D, musik & sånt?

Svar: Jag har alltid varit intresserad av tatueringar ända sen jag var liten, det är nog för att båda min mamma, pappa & styvpappa har!
Det är så häftigt när det blir riktigt bra, självklart vill jag ha tatuering/tatueringar & jag vet till och med vad jag vill ha men det är ju det där att mamma & pappa ska gå med på de..

?Här är några tatueringar som jag har fått inspiration ifrån!?

Av Elin Lundgren Anderberg - 15 juli 2013 18:09

Nu blir det en dusch efter en härlig cykeltur sen ska jag öva på min kära gitarr & pianot :P

Av Elin Lundgren Anderberg - 14 juli 2013 23:30

Var vid standpromenaden & plockade mycke fina stenar & glasbitar, så mysigt! :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 14 juli 2013 23:27

Rest in peace.

Av Elin Lundgren Anderberg - 14 juli 2013 11:05

Nu ska jag bara vakna till lite sen blire mot stallet för en ett dressyr pass med båda hästarna, love it! :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 13 juli 2013 10:19

Vad gör vi? Nu kör vi!

Av Elin Lundgren Anderberg - 12 juli 2013 23:15

Tagga fisketävling imorgon men kusin & farfar shit! Hahah hoppas vi vinner!;)
Bilder kommer imorgon!

?this is fucking awsome!.?

Ovido - Quiz & Flashcards