Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 6 juli 2013 17:46

Jag, Alex & Becka är servitriser för en dag, vi är hos våran farmor/mormor som ska få gäster & snart nu ska förrätten ut!

?Proffiga är vi.?

Av Elin Lundgren Anderberg - 6 juli 2013 01:55

Det var awsome i Karlsborg, för ni som inte vet va det Allsång där då Ulrik Munther var där & ett rockband som heter Sound Act dom var faktiskt grymma brukar inte gilla sånn musik men dom var faktiskt bra! :D
Så jag fick autografer båda av Ulrik & alla fem medlemmar i Sound Act!
Hahah jag gick en extra gång & så kramade jag alla i bandet haha det va så kul!

Det ska göras om!! :D

Gilla Sound Act på Facebook vet ja ;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 5 juli 2013 12:52

Fick frågan på bloggen om jag kunde skriva vilka mina idoler är så här kommer mina My idols!

Cara Delevingne!

Beyonce!

Rihanna!

Justin Bieber!

Självklart my boys One Direction!

Oprah!

Bruno Mars!

Av Elin Lundgren Anderberg - 3 juli 2013 14:53

Uteritt med Becka jaow!! :D

[Bild]

Av Elin Lundgren Anderberg - 2 juli 2013 22:25

Lite kvälls läsning innan sängen vill bjuda på sitt, Harry imagines omg döööööööör..!
Godnatt! :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 2 juli 2013 18:05

OMG OMG OMG!!!

Av Elin Lundgren Anderberg - 2 juli 2013 11:17

Dax för en ridtur på lillkillen till Mullsjön! Sen blire Quddys tur detta blir nog awsome! ;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 1 juli 2013 17:13

?Känn ingen sorg för mej Järpås, jag kommer tillbaka.?

Saknar er redan, tack för en helknasig vecka/helg det va askul, ses snart igen! :)

Ovido - Quiz & Flashcards