Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 23 oktober 2013 20:04

Nu blir det te mys & skavlan :D
Inga läxor idag så himla sköööönt, idag har dagen varit bra lite piano spelande med Oliver & vi har varit på föreläsningar med alla 1:or, det va skoj!
När jag åkte hem så somnade jag på bussen haha!!

Av Elin Lundgren Anderberg - 22 oktober 2013 17:11

Sitter nu på bussen hem, har precis haft idrott efter de gick jag till G-huset & övade piano :)
Nu ska jag hem & göra läääääxorna med en stor kopp te eller oboy ;)

kram på er allihopa, hoppas ni har haft en bra dag!

Vill smaka!!!!

Av Elin Lundgren Anderberg - 20 oktober 2013 22:17

Två nya favorit låtar :D

Den första låten ska jag sjunga på termins uppspelningen i skolan & Harrys låt Don't let me go :) x

Av Elin Lundgren Anderberg - 20 oktober 2013 02:38

Ask me om ask haha!
Anything, on Swedish or English it doesn't matter! :) x

http://ask.fm/ElinLundgrenAnderberg

Av Elin Lundgren Anderberg - 20 oktober 2013 00:36

Förlåt nu till alla mina läsare som inte gillar One Direction men, jag såg nyss en video om Harry.

Jag bara brast ut i gråt, he's the one I need.

 

- I need you like the moon needs the sun, like music need the lyrics and like we all need snow at Christmas. -

 

 

Are you dreaming about me Harry?

You're in my day dreams all time, night and day 24/7.

 

 

 

I saw this, my biggest dream is the music but you're right behind it.

 

 

- Crying and dying slowly.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 19 oktober 2013 16:31

Känner mej lite sned idag så jag ska nog åka hem till pappa nu & spela lite piano och kolla på film så jag blir lite rak igen. x

Av Elin Lundgren Anderberg - 19 oktober 2013 09:02

Nä om man skulle gå upp nu och äta frukost sen åka till hästen så han får lite mat och motion!
Idag ska vi ut och gå, så jävla mysigt nu på morgon kvisten!
Senare idag blir det plugg, piano spel & fiiiiiiiiilm :3

Av Elin Lundgren Anderberg - 18 oktober 2013 20:55

I miss London so so so much, London is my home & I want to stay there forever.

~ Just 103 left, I'm suffering here.~

Ovido - Quiz & Flashcards