Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 18 oktober 2013 16:35

Ska strax åka upp till min lilla bäbis och rida & ska försöka få några fina bilder på honom :*
Sen blir det vidare med lite plugg & massa av piano spelande :D

Lite påfyllning innan ridpass :]

Av Elin Lundgren Anderberg - 16 oktober 2013 12:40

My boys.

Av Elin Lundgren Anderberg - 16 oktober 2013 08:26

I'II suffer if I don't get a hug from you sooooo. or if I don't meet you. x

Av Elin Lundgren Anderberg - 15 oktober 2013 08:03

Min lilla älskling!
Han bar bäst igår, idag är det skolan som gäller hoppas jag inte får mer läxor nu. Idag ska matten bli klar yey! x

Av Elin Lundgren Anderberg - 14 oktober 2013 14:01

På väg hem efter en kort dag i skolan, det va skönt men dock har man fått lite läxor.
Direkt när jag kommer hem är det piano som gäller, sen ska hästen motioneras, läääääääxor & sen ska det pysslas lite med mamma :)

Vi ses sen min kära läsare. x

Av Elin Lundgren Anderberg - 13 oktober 2013 19:18

Idag togs det en massvis med höst kort, hösten är så mysig så jag vill nästan kräkas på den. x

 

                 

Av Elin Lundgren Anderberg - 13 oktober 2013 18:58

 Igår hoppade jag på Nisse och då fotade min kusin oss när vi hoppade och min minsta kusin fick rida med mej på Nisse, det tyckte han var jätteroligt.

Vi är grymma.

 

- We are the best so fuck the rest.-

          

Av Elin Lundgren Anderberg - 11 oktober 2013 20:44

HEEEEJ, förlåt för dålig uppdatering men jag har typ elr enkelt glömt av!
Men men sånt händer, just nu så sitter jag & kollar på tv i myskläder men min farmor, Jonny & Alex förut då bowlade vi, tre strejker fick jag :D

I skolan går det awsome, ligger typ lite före med allt, sången & piano går också bra, hästen mår bra, mina kompisar mår bra, Harry mår bra & jag mår bra, livet är gött hejsvejs!

- Lev livet innan det är försent.-

Ovido - Quiz & Flashcards