Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Elin Lundgren Anderberg - 1 mars 2016 22:03

I helgen var jag hos min pojkvän Rasmus, han kände sig hängig och snorig. Han nös MASSOR och hade till och med feber. - Stackars honom, han fick energidryck och popcorn av mig. Så vi kunde mys lite.-
Och han har smittat mig.. Fan.

Jag åkte till skolan imorses och tänkte ge 100% ändå, även fast jag redan på bussen till skolan kände att jag var yr och att min näsa rann SJUKT mycket.. - Dumt av mig att inte ta med papper på bussen.-
Jag hade min svenska lektion som vanligt klockan 8:00, men jag orkade verkligen inte prestera.

Det var som om någon hade tagit all luft och styrka ur mig, så jag blev skickad till skolsyster och det visade sig att jag hade feber..
Efter jag hade kommit hem, ätit lite så vad jag så sugen på choklad men jag orkade inte gå och Ica ifrån mig är typ 200 m. Men efter 1 timme eller sp när jag hade samlat energi gick jag ner och köpte min efterlängtade choklad!

Och de hade kampanjpris!! 2 st 200g choklad ( Marabou ) kostade bara 30 kr alltså 15 kr/st.
- Min dag blev blev ändå lite uppbäddad ändå.-

Så nu ligger jag här i min säng, men mina tabletter och massor med vatten! + NÄSSPRAY!!
Men förut tidigare under dagen var jag sååå trött så jag sov i 3 timmar efter jag hade kommit hem..
Och jag som skulle träffa farmor idag :(

Men nu har jag lite frukt & bär som jag ska knapra i mig, så får jag friskna till imorgon. Friskluft är ju awsome när man är sjuk, så kanske kan gå till farmor imorgon.
Man kan ju inte slösa bort en dag, bara för att man är sjuk. Nån nytta måste man ju göra, tvätta? Eller Diska? Städa? Kanske.

Hoppas andra har haft en bra dag iallafall.

/ Elin L.A

Av Elin Lundgren Anderberg - 1 mars 2016 08:38

Nu det sista halv året i skolan sp har jag haft det jobbigt, jag har inte velat plugga och har verkligen inte känt något ork alls...

Men en knep som funkar för mig. Det är så att jag har pojkvän nu och jag vill verkligen inte plugga på helgerna, när jag är med honom.
Så han är faktiskt min motivation, så jag verkligen får tid med bara honom. För jag vill inte ha arbetsuppgifter i tankarna när jag är med honom.

Så det får mig att hitta motivation.

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards