Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Elin Lundgren Anderberg - 3 mars 2016 12:38

Topp 5 av mina musiklistor.

 

 

Jag tänkte att jag ska länka mina topp 5 låtar ifrån varje lista som jag har.

Jag har 6 olika listor men olika katogorier och jag tänkte eftersom jag har så bredd musik smak, så kan ni får lite tips och inspiration.

 

 

 

Orgasm = Dunk musik:

 

1. Faded Instumental - Alan Walker.

 

2. History - One Direction 

 

3. Focus - Ariana Grande.

 

4. To Û (feat. AlunaGeorge) Clean bandit remix - Jack Û, Skrillex, Diplo.

 

5. Suger (Feat. Francesco Yates) - Robin Schuls.

 

 

 

Svenska godningar:

 

1. Ett sista glas - Miraiam Bryant.

 

2. För det är du - Albin Gromer.

 

3. Du ser mig i ögonen - Linus Thorsell & Kerim Celik.

 

4. Pumpa den - LBSB.

 

5. Fel del av gården - Movits!

 

 

Still = Lugna låtar:

 

1. Imagine - John Lennon.

 

2. Close to you - Rihanna.

 

3. I want to write you a song - One Direction.

 

4. Clair de lune - K-pop Orchestral Ensembel.

 

5. Can't help falling in love - Elvis Presly.


 

Gammal Musik:

 

1. A little conversation - Elvis Presly.

 

2. La grange - ZZ Top

 

3. Hey Ya! - Out Kast.

 

4. Ballroom Blitz - Sweet.

 

5. Let's grove - Earth, Wind & Fire.

 


Dark = Tung mörkhyad(oftast) musik:

 

1. m.A.A.A.d city - Kendrick Lamar.

 

2. Consideration - Rihanna, SZA.

 

3. Permission - Ro James.

 

4. No Diggity - Blackstreet.

 

5. Collrad Greens - Schoolboy Q, Kendick Lamar.

 

( Min absoluta favorit låt: 6. One man can change the world - Big Sean, Kaney West, John Legend.

 

 

 

HH = Håkan Hellström:

 

1. Valborg - HH.

 

2. Street Hustle - HH.

 

3. Ramlar - HH.

 

4. Gårdkvarna och skit - HH.

 

5. En midsommarnattsdröm - HH.

 

 

Här är de låtar som jag lyssnar på mest på just nu iallafall, ha en bra dag!

 

 

 

/ Elin L.A

 

 

 

 

 

Av Elin Lundgren Anderberg - 3 mars 2016 11:26

Idag mår jag sjukt mycket bättre än igår och i tisdags! Så imorgon ska jag till skolan om jag inte känner mig som ett lik i natt, såfall får jag ta med mina huvudvärkstabletter, halstabletter & min fantastiska nässpray!

Eftersom jag mår bättre, så vid 10 tiden gick jag till min farmor med mina hundar och självklart tog jag med min kameran.(Klart kommer det upp blider från dagens trip till farmor) Kameran har typ börjat bli som en bästa vän, haha. Tar med mig den typ överallt när jag ser något tillfälle för att fota.

 


Idag ska jag göra följande:

*Diska

*Tvätta

*Packa (Jag ska till min  underbara imorgon) 

*Duscha

*Laga mat

*Plugga lite

*Komma på något roligt och bra att skriva här på bloggen. (Jag har några tankar på vad jag ska skriva om med jag vet inte riktigt)

 

Så jag har en hel del att göra men det är ju bättre det än att inte göra någoting alls.

 

                                     

Farmor ville prova kameran, hon tyckte det var kul men hon förstod inte hur man skulle göra riktigt. Hon sa att det var för många knappar att hålla reda på och konstigt med zoomen, hahah! Hon är så söt min farmor.

 

   

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards