Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under november 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 22 november 2013 23:23

Idag har det varit en amazing dag, verkligen kört hårt idag, träffat en gamal vän, fika med underbara klassen, skrivit min första hela låt som blev awsome! & tacos/godis mys med mamma!

Imorgon blir det uteritt med en saknad vän Amanda! :) & sen blir det vidare till min härliga kusiner Samuel & Märta!

Hoppas ni alla har haft en bra fredag!

Låten är så himla fantastisk. ?

Av Elin Lundgren Anderberg - 22 november 2013 07:24

Godmorgon allihopa!
Bussen går inte förrän 08:05 så det är skönt att sova lite extra.

Ja dessa tre underbara ligger brevid mej nu & sover hahah så himla söta, älskar er!

Av Elin Lundgren Anderberg - 21 november 2013 07:18

Finally snow, love it!
Now I need som hot chocolate.
Have a wonderful cozy snowy day! ^^

Av Elin Lundgren Anderberg - 20 november 2013 06:45

Idag hade jag faktiskt hellre stannat hemma och typ bara ta ett varmt bad, kollar på tv & bara gosat ner mej i sängen igen.

Denna dagen börjar med matte så vi får se hur den slutar. :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 19 november 2013 20:29

Gjort något jag kanske ångrar senare fast vet inte jag har iallafall uppdaterat min telefon shit, det är både fräscht & typ äckligt på samma gång kan inte beskriva det typ.

Ja nu är jag hos Emma vi är hos henne & har en lite plugg/mys kväll, senare blir det onyttigheter & bra film ^^

Glad tisdag allihopa.

-Gammal bil.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 18 november 2013 16:11

Det som står på schemat resten av dagar är hääääääääästen ska motioneras & mockas ska det göras, lääääääääääääxor & underbara Emma ska sova här inatt så det blir awsome trots alla läxor...

So many memories, old.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 17 november 2013 15:24

Japp nu har det lugnat när sig efter en fartfylld helg med kusinerna haha you name it.

Men nu ska jag packa & dra till min häst mocka/rida & kanske va med EMMMMMMMA sen ? -perfect.-

Jag har också klippt mej i helgen det blev grymt, tack Becka.?

London om 74 dagar!

Ovido - Quiz & Flashcards