Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under november 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 15 november 2013 21:43

Sitter just nu med skön musik, läxor & hos bästa kusinerna!

Vi har gjort jätte mycket, stan två gånger, varit i alla affärer, ätit, haft skit kul! & nu sitter vi med läxorna haha nån gång måste man ju göra dom.. Även fast det är jobbigt.

Aja fortsätt trevlig helg & förresten HEJA SVERIGE!!

Av Elin Lundgren Anderberg - 15 november 2013 12:20

Öron orgasm.




Av Elin Lundgren Anderberg - 15 november 2013 07:28

Hahah godmorgon, äntligen fredag.

Hur är det mer er då?
Det känns som en skit bra dag fast man vet inte förra gången jag sa så fick jag F på matte provet så jag ska nog hålla tyst..

Ja godmorgon iallafall!

Av Elin Lundgren Anderberg - 14 november 2013 16:06

Lite vad jag lyssnar på, lyssna & njut.

- Feel the music.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 13 november 2013 22:54

Te, plugg & Harry Potter mys<3

Av Elin Lundgren Anderberg - 13 november 2013 22:21

Om jag har torr humor?
Haha det är bara förnamnet!!

Älskar Harry Potter skämten, jag & min andra nördiga Harry Potter polare skickar sånna här till varandra hela tiden!! ;D

Av Elin Lundgren Anderberg - 12 november 2013 17:24

10 saker ni kanske inte visste om mej.

1. Jag har stor skadeglädje!

2. Jag plattar/lockar aldrig mitt hår, jag bara borstar det så blir det platt.

3. Jag tränar aldrig om jag inte får en kick typ men annars så rider jag väldigt mycket & det anser jag som träning.

4. Jag älskar choklad favoriten är Marabou Orginal.

5. Disney & Johan Falk är min och min bästa kompis största passion
när det kommer till film ;) tro det eller ej.

6. Jag älskar mat, jag är verkligen inte den som är petig med maten.

7. Hur mycket jag än äter går jag aldrig upp i vikt, konstigt nog.

8. På gymnasiet har jag Sång som förstahandsval & Piano som andra.

9. Jag älskar att gå i mjukiskläder.

10. Jag har sjukt lätt att bli kär.

Hade ingenting att göra det var därför jag gjorde det här, om ni har frågor eller vill veta något annat kan ni kommentera eller skicka frågor på min ask som jag länkar längre ner här.

ask.fm/ElinLundgrenAnderberg

-Just ask me.-

Just nu ska jag till stallet och se till att hästen får motion, sen blir de plugg & grejer! :)

Ovido - Quiz & Flashcards