Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under november 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 12 november 2013 07:33

Känns som om jag redan är redo för vintern, nu vill jag faktiskt ha lite snö det är ju jätte mysigt & så har jag mina all förstora tjocktröjor!
~ Love it.~

Av Elin Lundgren Anderberg - 11 november 2013 16:46

 

                           

Bilder från i helgen på mej på Nisse, tack Emelie för de fina bilderna. :)


Av Elin Lundgren Anderberg - 11 november 2013 15:14

Trodde denna underbara måndag skulle vara bra men så fel har jag aldrig haft i hela mitt liv..

1. Jag var seg på morgonen.
2. Var lite hes i morses så kören gick ju sådär.
3. matten gick åt helvete.
4. Hål i mina skor. ( blöta fötter.)
5.Har en stor mängd läxor..

Alltså usch det va ju verkligen jätte fin väder på morgonen, jag njöt av solen men dock så sluta dagen så här..

Det känns som om det ända lärarna tror vi gör på fritiden är att plugga men din har så fel.. Jag har häst, jag har kompisar, jag festar, jag träffar min släkt väldigt ofta, snart ska jag börja övningsköra & allt uppe i detta så kommer min älskade passion för musik men på något sätt i alla dessa läxor hamnar ALLTID musiken längst ner på att göra läxan för man har massa andra läxor som kommer in & förstör... Jag går musikgumnasiet, jag är här för att lära mig musik inte någon himla x(4-3)=12 jag skiter i vilket snart.

~ Blir så arg.~

Aja nu bli det plugg på högsta nivå, har prov på onsdag... & matte läxa.. Läsa en bok.. & öva på engelskan... Usch sen ska jag öva piano, sång & åka till min älskade häst.

Hoppas alla ni där ute har haft en bra dag.

Av Elin Lundgren Anderberg - 11 november 2013 07:45

Godmorgon!
Inatt gick jag & la mej vid halv 2.. Usch kunde verkligen inte sova det va hemskt men det blev iallafall lite låtar som jag har skrivit början på.
Jag har goströjan på mig idag ^^
Känner mej extra kramgo idag :3

Och Robin om du läser detta: Ja jag har träningsvärk!!!

Av Elin Lundgren Anderberg - 10 november 2013 23:54

Idag har det varit en amazing dag för idag så har jag bara ägnat min dag åt min häst & min familj (pappas sida).

När jag kom till stallet i morses så gav jag honom mat, väntade jag lite så han skulle hinna äta upp medans han gjorde de så spelade jag in mig själv när jag sjöng & grejer.
Efter så hoppade jag och Nisse, det var grymt idag vi bara flög över hindrerna som om han aldrig gjort något annat i hela sitt liv.

Precis när jag var klar i stallet fick jag ett sms av min bror & då frågade han om jag vill med till gymet, vet inte hur länge vi gymma men vi hade skit kul sen när jag kom hem var min andra bror hemma & få mekade vi lite bil tillsammans & slutligen så pusslade jag med mina småsystrar haha detta kallar jag verkligen kvalitetstid.

~ Min familj är mitt allt.~

Senare plugg... Fy fan nu är klockan strax 12 & jag sover inte usch, jag är sån så jag måste ha mina timmar annars är jag sur hela dagen efter.

Aja ha det bra allihopa, hoppas att allas pappor där ute har en lika grym pappa som jag, fast han är det ju ingen som kan slå. ;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 10 november 2013 12:30

Trötters pojk efter ett härligt hopppass :*

Av Elin Lundgren Anderberg - 10 november 2013 11:14

Just nu sitter jag i stallet & gör mina läxor hahah vet random place men här kan jag slappna av lixsom.
Läser Alkimistern bara sådär 15 sidor kvar men idag känns det som jag har all tid i världen.

Förresten igår som sagt var jag på dop då Moa min systerdotter döptes, det var jätte fint :) bilder kommer sen.

& jag blev fotad igår av min lillasyster när jag red på min häst, underbara bilder tack så mycket :* kommer bilder sen.

Och en till grej som jag gjorde var att jag sjöng Ho Hey som nu ligger ute på min Facebook & Instagram om ni är en smula intresserade haha :)

Facebook: Elin Maria Lundgren Anderberg

Instagram: elinlundgrenanderberg

Tack på förhand :*

Live från stallet.

Av Elin Lundgren Anderberg - 9 november 2013 12:44

Plugg sen dop nästa! :D
Min storasyster Sandra har fått barn som heter Moa och då har jag,Emelie & Linda blivit mostrar.

-Amazing.-

Ovido - Quiz & Flashcards