Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under december 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 18 december 2013 06:23

Att se månen med alla sina vackra stjärnor gör så att jag tänker på alla duktiga klasskamrater jag har, ni är grymma.

- The moon do not show his starts until the are ready, we all are ready to be something big.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 17 december 2013 23:06

Jag är en sån där person som relaterar allting till varandra & jag tror på ödet.
Som nu jag gick in på en utav mina favorit sidor: www.weheartit.com/se
( vet inte om det är se eller com.)

Iallafall och ser dessa bilder brevid varandra & blir helt tårögd, det bara spruttar ut tårar nu!

- You're the one and only.-

Många av er förstår nog inte min kärlek till denna stiliga, talangfulla och helt genom generösa unga man men så ligger det till, jag är kär i kändis.

That's it, you can't change it.

Av Elin Lundgren Anderberg - 17 december 2013 16:45

Jag tror jag smäller av, jag har sånn himla huvudvärk.
Jag hoppas verkligen att den är över imorgon för vi har angsamble uppspel & jag har en låt som jag måste kunna tills imorgon.
Usch.

I'II try it.

Av Elin Lundgren Anderberg - 16 december 2013 22:09

Efter en helt underbar Julkonert med min fantastiska klass & de sjukt duktiga 2-3:or :D

Nu har jag precis duschat & hämtat några ljus in till mitt rum så nu ska det mysas med lite snacks med mig själv ^^
-forever alone.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 15 december 2013 21:28

Pepparkaks huset blev faktiskt rätt bra, ni ser säker vilken sida som är min och vilken som är Emelies ;) haha!
Idag firade jag min farmor & träffade släkten, lika mysigt som vanligt!
Och jag övningskörde idag för första gången & det gick jättebra!!! :D

-Stol över mig själv.-

Imorgon blir det skola och julkonsert med bästa 1,2 & 3:orna på hela skolan alltså musik Esteterna :D
Då kommer nog lite av mamma släkt och kollar :D

-Amazing.-

Av Elin Lundgren Anderberg - 14 december 2013 18:01

Sitter och funderar på om jag snart ska göra en ny cover men jag har ingen aning vilken låt jag ska sjunga!

om ni har några tips och ideer skriv en kommentar eller något :)



Fick nyss en fråga: På vilka internet sidor kan man hitta dig?


Instagram: ElinLundgrenAnderberg

Facebook: Elin Maria Lundgren Anderberg

Twitter: @Elin_LA_97


Fast jag använder aldrig Twitter så ja.. ;)    

Av Elin Lundgren Anderberg - 13 december 2013 21:21

Goodbye world, hello dreams.- x

Av Elin Lundgren Anderberg - 12 december 2013 22:05

Öva öva öva öva öva och mera öva.
Lika kul som vanligt, iallafall när man övar inför lucia med bästa esteterna ever haha! :3

Efter skolan pluggade jag & va med mina söta små systrar eftersom vi håller på att göra om här hemma, målat lite, fixar lite!

Ja nu sitter jag vid tv:en och är helt utmattad imorgon blir det mer sång i ungefär 5 timmar & vi har två sittningar! :) riktigt kul! & efter skolan blir det lite pluggande och ska rida min lilla heeeeest om det inte blåser för mycket!

- Det är den 4 största stormen under bara 6-7 veckors tid, det är sjukt.-

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards