Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under december 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 5 december 2013 17:00

Idag har det varit en konstig dag, går upp ur sängen & känner detta kommer bli en toppen dag men på mat- rasten kände jag hur hela kroppen bara lade av & fick ont i hela kroppen, jag fick ett blodtrycksfall ingen fara med mig över huvudtaget och jag ska på min terminsuppspeling imorgon den kan jag inte missa!

Så då blir det en slapp helg bara ta det lugnt & inte känna någon stress, det blir nog bra för mina kusiner kommer till helgen & få ska vi chilla :3

Nu görs det dekorering på pepparkakorna som mamma & Emelie gjorde igår :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 3 december 2013 09:47

Om det nu ska vara så himla kallt kan det väl vara snö också?!
Seriöst om jag inte får en vit jul, då blir jag arg..

Snö+Julen = Underbar & mysig Elin.

Av Elin Lundgren Anderberg - 2 december 2013 22:45

Idag har det varit en känslosam dag för hela min klass, en utav mina underbara klass kompisar har just mist sin mamma & vännen om du läser detta så finns jag för dig, det kommer jag säga tusen gånger om tills du vet.

- du är så himla stark.-

Alla har vi våra ups and downs ibland, lite inspirerande bilder.

Och nyss som ni alla vet så har Paul Walker nyligen gått bort i en bil olycka, jag tänker ta en tyst minut för både Paul, han som körde bilen med Paul & min kompis mamma.

R.I.P <3

Av Elin Lundgren Anderberg - 1 december 2013 22:50

Julbordet var gott & grymt som vanligt.
-älskar er släkten.-


Inatt sover jag hos Emma, vi ska kolla på Johan Falk & äta chips!

Hoppas ni alla har haft en bra helg & en bra början på december! :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 1 december 2013 08:18

Godmorgon, nu ska det mockas för en ny häst kom igår som ska stå med Nisse-Pisse, då kanske det är schysst om det är lite fräscht!

Ja mer igår?

Jag träffade min Gustav, Anna, Cleary, Alexander & Mickel.
- awsome.-
Åt jättegod mat hos pappa & spelade kort med mina småsystrar, so much fun.

Idag då så ska jag på julbord med mammas sida av släkten, OMG jag längtar, jag älskar att vara med min släkt för vi har ALLTID så himla kul!
Sen ska jag vara med Emma.

Ja sen får vi se vad dagen har att bjuda på, ha en trevlig söndag allihopa :D

Don't ask why, I just needed a Harry picture in this post.

Presentation


20 y/o
Välkommen till min blogg.
Jag har en passion för att skriva och fotografera, så det kommer min blogg handla om mest men självklart hur min vardag ser ut och vad jag gör om dagarna, mina åsikte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards