Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 21 augusti 2013 18:14

Förlåt för dålig uppdatering.. Ska bättra mej men jag har inte haft tid :P

Jag har det skitbra på Estet shit sp himla kul har vi det!
Bra klass, bra & glada människor skapas underbar musik ;)

Igår tävlade vi allihopa mot de andra linjerna på våran skola, då var vi på arenan i Skövde!
Jag va med i det tävlande laget som representerar Esterna, vi kanske inte vann med det va jätte roligt! Jag har skaffat många kompisar redan!! :D

Av Elin Lundgren Anderberg - 18 augusti 2013 22:43

Jaha imorgon va det redan skola shit vad tiden går fort.. Men men kul ska jag ha det på gymnasiet iallafall!

Imorgon ska jag sova i Skövde hos mina kusiner Alex & Becka då ska vi förhoppningsvis basta det vore jätte sköööööönt ju, så allt är packat & grejer inför imorgon.
Just nu ligger jag i sängen med mina godingar<3

~Time to dream, sweet dreams.~

TAGGA ESTET I TRE ÅR!!!!! :D

So now I'II turn offline, see yaa! :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 18 augusti 2013 16:03

Sjunger lite & njuter av att va med mitt crew! :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 17 augusti 2013 03:18

Jaha då va klockan redan 03:15.. & jag sitter och är skit pigg & kollar på Johan Falk mendans Emma sover.. Men är man trött så är man!

~ Johan Falk.~


När jag ser Joel Kinneman så dör jag herregud vad snygg han är & då kol jag och tänka på my boys ;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 16 augusti 2013 09:00

Sista dagen på jobbet nu, herregud vad tiden har gått fort!!
Har mina Victoria Secret tränings byxor på idag, det är knappt att jag vågar använda dom för dom är så jävla snygga!! :D

~ bought them in London, miss London so much but in 167 days I'm back on track again! ~

Av Elin Lundgren Anderberg - 14 augusti 2013 17:07

Då va Hovis här för att sko om min lilla <3

Två dagar kvar på jobbet sen blir det skolan på måndag omg vad tider går fooooooort!!

10 DAY TO THIS IS US OMG!!!!! :D

Av Elin Lundgren Anderberg - 13 augusti 2013 22:53

" Let YOUR dreams come true but don't forget you have to work hard for it to. "

Haha älskar bilden! :D

Av Elin Lundgren Anderberg - 13 augusti 2013 08:24

" My dream is to do what I love, I want to sing my lungs out & trevel the world cause I want to se what the world have to offer."


I want to be a singer so I can do both that would be Incredible!! I want this.

London here we come again! :D

Ovido - Quiz & Flashcards