Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 11 augusti 2013 22:17

Underbar helg men vänner, familj & släkt!
Tack Alex & Becka ni får mej alltid och må bra :)

Till dom jag har varit hos senaste veckan.
Fan alltså, jag inte hittar min plånbok, om någon vet vart den är hör av er till mej!
Den är blommig & har bruna kanter, det är inget i den! :)

Nu blir det fiiiiiiilmen Top Gun & en härlig kopp te! :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 10 augusti 2013 12:43

Sovit över med Emma hemma hos mej, alltid lika kul!
Tack för att du finns<3

Snart kommer Alex & då taggar vi Lördag ;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 9 augusti 2013 08:35

My crew, my boys, my gang, my boyfriends, my best friends & my everything.

Av Elin Lundgren Anderberg - 8 augusti 2013 23:13

Nu blir det långbensfilmen på omg BARNDOM :')

Imorgon blir helg alla godingar ;)



~ Never to old for Disney movies.~

Av Elin Lundgren Anderberg - 8 augusti 2013 11:59

"Typical Sweden.. Rain, Rain & Rain but when I'm in London it is okey."

Av Elin Lundgren Anderberg - 8 augusti 2013 08:59

NU TAGGAR VI JOBB!!!!!

Av Elin Lundgren Anderberg - 7 augusti 2013 08:33

Sov hos Emma inatt, vill kollade på film & åt popcorn!
Nu har hon redan gått till jobbet så det är bara jag kvar så tagga jobb. :)

~ Making money with out any problems, like a boss.~

Av Elin Lundgren Anderberg - 6 augusti 2013 08:57

Nu kör vi!
efter jobbet ska jag ta en tur på båda hästarna sen hundarna till farmor & busa där, känns som en bra dag!
Förutom att jag råkade trycka ut hela innehållet i tandkräms tuben på mej själv... Herregud, vaken? Nej! ;D

JOBB JOBB JOBB.

"Baby you light up my world like nobody else."

Your smile make me smile every time I looks at you. :')

Ovido - Quiz & Flashcards