Elin Lundgren Anderberg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin Lundgren Anderberg - 2 augusti 2013 08:27

Du är som att hitta nålen i Hö stacken alltså nästa omöjlig att få tag på men jag ger aldrig upp! :')

Av Elin Lundgren Anderberg - 1 augusti 2013 23:45

Lägger mej i sängen men ett så stort leenden på läpparna att jag snart inte vet vart jag ska ta vägen!

"I'm so excited, and I just can't hide it."

Jobb imorgon, sen ska bästa kusinerna komma så det blir awsome i helgen!

Now let's sleep tight & goodnight! ;)

Av Elin Lundgren Anderberg - 1 augusti 2013 13:17

Jaha då slutade man jobbet för idag då, nu ska jag ta hundarna till farmor, moppen till pappa & själv ska jag till stallet och rida mina små muppar! :)

Av Elin Lundgren Anderberg - 1 augusti 2013 08:49

Face it, fatta då att alla är fina, det spelar ingen roll vilken storlek man är för man blir älskad vilket fall som helst!
Jag blir så arg när andra kallar en saker, man ska ha lite hull, man ska kunna vara sig själv i sin kropp & främst må bra, om du inte gör det kommer du lose yourself..
Det finns alltid någon som är smalare, tjockare, mulligare & muskelös än dej så nästa gång... håll käfen, för ingen är perfect, till & med inte du.

"Go out and show the world that your beautiful just the way you're."

Jag vet hur jobbigt det är så om du är lite vilsen, ensam eller vad som helst kika mej, smsa mej, skriv på Facebook vad som helst!

Kik: Ponceis
Facebook: Elin Maria Lundgren Anderberg
Numret får ni be om i chatten eller något!



Ha en bra start på Augusti allihopa, själv börjar man dagarn med underbart jobb! :)

Ovido - Quiz & Flashcards